Pravo na pristup informacijama i ponovna uporaba informacija ostvaruje se podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva, sukladno odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama (NN. br. 25/13 i 85/15).
Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i na ponovnu uporabu informacija fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.
Pravo na pristup informacijama temelji se na načelima javnosti i slobodnog pristupa, pravodobnosti, potpunosti i točnosti informacija, načelu jednakosti, načelu raspolaganja informacijom te, sukladno članku 5. stavku 1. točki 5. Zakona „obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije, kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom”.
Informacija, u smislu navedenog Zakona (članak 5. stavak 1. točka 3.), predstavlja „svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra, neovisno o načinu na koji je prikazan (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis), koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti”.
Ponovna upotreba informacija, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkom 6. Zakona „znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalnu ili nekomercijalnu svrhu različitu od izvorne svrhe za koju su informacije nastale, a koja se ostvaruje u okviru zakonom ili drugim propisom određenog djelokruga ili posla koji se uobičajeno smatra javnim poslom. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihova djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu”.
Građani i mediji mogu postavljati opće upite ravnatelju Učeničkog doma i službeniku za informiranje.
Službenik za informiranje: Dražen Jurković
Zamjenik službenika za inforimiranje: Lucija Viktorija Suvajac
Zahtjev za pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija možete podnijeti Učeničkom domu:
– pisanim putem:
Učenički dom
Tomaša Masaryka 25,
33000 Virovitica
-putem elektroničke pošte: ppi@udv.hr
– telefonom na broj: 099/7329922
Učenički dom ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i naknadu troškova dostave tražene informacije.
Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.
Građani i mediji mogu postavljati upite ravnatelju Učeničkog doma.
- Godisnje_izvjesce 2018
- Godisnje_izvjesce-1
- Godisnje_izvjesce-1
- Godisnje_izvjesce za 2016-2
- izvjesce-1
- Kriteriji za odredivanje visine naknade troškova dostave informacije-1
- Zahtjev za pristup informacijama
- Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
- Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije
- Odluka o imenovanju službenika za informiranje 2018
- Godisnje_izvjesce 2019
- Godisnje_izvjesce_2020
- Godisnje_izvjesce 2021
- Godisnje_izvjesce_2022
- Odluka o imenovanju zamjenika službenika za informiranje
- Upitnik o samoprocjeni 2023
- Godisnje_izvjesce_2023